استانی 12:30 - 03 آبان 1399

هوای اصفهان برای سومین روز متوالی ناسالم است

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای اصفهان اظهار داشت: پایداری هوا طی یک هفته گذشته منجر به افزایش حجم آلاینده‌ها در شهر اصفهان و مناطق صنعتی شده است.

وی افزود: در حال حاضر و تا ساعت ۱۱ امروز میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان بر روی عدد ۱۱۰ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های احمدآباد، استانداری اصفهان، خرازی، خمینی‌شهر، رودکی و سگزی را در وضعیت نارنجی اعلام کرد و گفت: شاخص کیفی هوا در این ایستگاه‌ها به ترتیب روی اعداد ۱۲۰، ۱۰۹، ۱۴۱ و ۱۱۰ قرار دارد.

وی افزود: شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان پروین بر روی عدد ۷۴ و در وضعیت سالم قرار دارد.

صادقیان میانگین شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در شهرستان‌های شاهین شهر، مبارکه و نجف آباد را به ترتیب ۵۸، ۸۰ و ۷۰ اعلام کرد و گفت: وضعیت کیفی هوا در این شهرستان‌ها سالم است.

وی تصریح کرد: میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان دیروز بر روی عدد ۱۷۴ و روز پنجشنبه نیز بر روی عدد ۱۰۱ قرار داشته است که به ترتیب نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم و ناسالم برای گروه ای حساس است.

گفتنی است شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و بالاتر از ۳۰۰ نشانه هوای خطرناک است.


10777793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است