استانی 21:52 - 28 مهر 1398

دستگیری اخاذان انتشار عکس خصوصی شهروند قرچکی در کمتر از ۲۴ ساعت

سرهنگ علی موسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر،  از دستگیری مرد و زن اخاذ با تهدید انتشار عکس خصوصی شهروند قرچکی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و اظهار داشت: خانمی  با مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی ناشناس در اینستاگرام با در اختیار داشتن تصاویر شخصی ام، بنده را تهدید و قصد اخاذی ۲۰ میلیون تومانی از من را دارد.

وی  گفت: سریعاً موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و تیمی مجرب از پلیس فتای شهرستان مأمور پیگیری پرونده شدند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به سرعت عمل مأموران در دستگیری اخاذ ظرف کمتر از ۲۴ ساعت، اظهار داشت: پس از اقدامات فنی و پلیسی و بررسی پایگاه داده پلیس فتا متهم شناسایی و برای توضیح به این پلیس دعوت شد.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از اخذ اظهارات متهم در مواجهه با ادله جرم، راهی جز اعتراف نداشته و با معرفی همدست مؤنث خود پرونده با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مختومه گردید.

در پایان سرهنگ موسی پور با اشاره به تحویل متهم و همدست وی به مراجع قضایی از شهروندان خواست در فضای مجازی مراقب ارتباطات با افراد ناشناس باشند و تحت هیچ شرایطی عکس های خصوصی خود را حتی برای دوستانشان ارسال نکنند

 


10271406
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است