اقتصادی 15:51 - 06 خرداد 1401
این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدید قیمت نان را افزایش می‌دهند.

ترفند جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت نان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدیدی قیمت نان را افزایش داده اند، آنها نان کنجدی را گران تر کرده‌اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی ، نان کنجدی درخواست می‌کنند، مجبور هستند قیمت‌های دوبرابری بپردازند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار فارس از منطقه ۱۹ تهران نانوایی‌های سنگک فروشی که پیش تر نان سنگک ۳ هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به ۵۰۰۰ تومان و هفت هزار تومان می‌دادند، اکنون قیمت‌ها را به ۷ و ۱۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.

یک خریدار نان در صف نانوایی به خبرنگار فارس گفت:  این شیوه جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت است، در حالی که هیچ اطلاعیه هم در نانوایی نصب نکرده‌اند تا مردم قبلاً از قیمتی که افزایش داده‌اند باخبر شوند.

نانوا هم درباره علت گران کردن نان کنجدی به خبرنگار فارس گفت: پیش از این هر کیلو کنجد را ۷۰ هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما اکنون به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است۰ بنابراین فروش به قیمت قبلی برای ما صرفه‌ای ندارد.

این افزایش قیمت ها به صورت خودسرانه و توسط برخی نانوایی‌ها انجام شده و هیچ گونه مجوز افزایش قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار صادر نشده است

به گزارش فارس 20 اردیبهشت ماه دولت اصلاح یارانه ها را کلید زد و برای چهار قلم کالای اساسی روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات که متاثر از نهاده وارداتی بودند، قیمت‌های جدیدی تصویب شد، هنوز اصلاح یارانه نان سنتی انجام نشده است و آنها باید به قیمت های قبلی بفروشند، اما نانوایی‌های سنتی می‌گویند قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست.

انتهای پیام/


11575112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر ظرفیت فعلی صادرات تجدیدپذیر‌ها معادل ظرفیت ۲۵ درصد صادرات کل برق کشور است که بیش از این هم می‌تواند توسعه پیدا کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد مسکونی فرسوده در سراسر کشور با مشارکت مردمی کلید زده شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرابورس ایران نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: طبق فاکتور رسمی هر کیلو گوجه فرنگی با احتساب ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شورای قیمت گذاری، قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر یعنی فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: با نزدیک شدن فصل نقل وانتقالات مسکن فعالیت سامانه خودنویس همزمان با افزایش مشارکت‌های مردمی ۲۴ ساعته شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌آبادی گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است و ۸۰۰۰ خودرو به مردم تحویل داده شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است