استانی 07:17 - 03 مرداد 1393
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مردم ایران در روز قدس، غده سرطانی اسرائیل را در جهان منزوی می‌کنند.

مردم ایران غده سرطانی اسرائیل را منزوی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سوقندی امروز اظهار کرد: جامعه فرهنگی و هنری استان سمنان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن محکومیت جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنها، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی روز قدس را میراث گران‌بهای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) بیان کرد وگفت: این موضوع بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه نام‌گذاری‌هایی که در ابتدای هر سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود، نشان از عزم ملی مردم کشور و سمت و سوگیری نام در راستای شعار آن سال عنوان کرد.

سوقندی گفت: نام‌گذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گویای عزم و مدیریت و تلاش ملی، جدی، همه‌جانبه و جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ در چارچوب‌های نظام اسلامی است و پیشرفت اقتصادی و رشد و تعالی معنویت و توسعه مکارم اخلاقی و فرهنگی دو بال اساسی پیشرفت است.

وی در ادامه افزود: صهیونیسم غاصب باید بداند همه آزادگان جهان و مسلمانان به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را منزوی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان روز جهانی قدس را روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر عنوان کرد.


4319609
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است