ورزشی 16:33 - 03 آذر 1393
گزارش تمرین استقلال
تعدادی از لیدرهای تیم استقلال امروز با حضور در محل تمرین با امیر قلعه‌نویی در مورد آندرانیک تیموریان صحبت کردند.

درخواست لیدرها از قلعه‌نویی برای برخورد با تیموریان/جلسه صادقی با بازیکنان،کرار برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل پرسپولیس از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان تیموریان غایب بود و این بازیکن با توجه به اظهارات شب گذشته‌اش مورد خشم لیدرهای تیم استقلال قرار گرفته است. تمرین امروز به روی اهالی رسانه بسته بود اما حدود 30 نفر از هواداران در محل تمرین شرکت کرده و در سکوت و ناراحتی کامل نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی شدند.

* قبل از شروع تمرین تعدادی از تماشاگران به امیر قلعه‌نویی بابت شکست مقابل پرسپولیس دلداری می‌دادند و با وی صحبت می‌کردند.

*هنوز دقایقی از تمرین آبی‌پوشان نگذشته بود که لیدرهای تیم استقلال در غیاب آندرانیک تیموریان نزد سرمربی آبی‌پوشان رفته و با قلعه‌نویی گفت‌وگو کردند. محور صحبت‌های لیدرهای استقلال مربوط به اظهارات شب گذشته تیموریان پس از بازی با پرسپولیس بود که این بازیکن مدعی شده بود اگر پولش را نگیرد از استقلال می‌رود.

* بعد از صحبت‌های لیدرها بازیکنان تیم استقلال به رختکن رفته و با امیرحسین صادقی صحبت کردند. البته آنها دقایقی بعد به محل تمرین برگشتند و با جواد زرینچه به گفت‌وگو پرداختند.

* جاسم کرار که بعد از بازی با تراکتورسازی به کشور عراق سفر کرده بود امروز در تمرین استقلال شرکت کرد. وی که از اتفاقات بعد از شکست آبی‌پوشان متعحب شده بود در خصوص دلایل باخت و همچنین اتفاقاتی که روز گذشته رخ داد با بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسولیس حضور داشتند امروز فقط ریکاوری کردند اما بعد از پایان ریکاوری هم محل تمرین را ترک نکرده و در زمین باقی ماندند. سرمربی استقلال هم در اتاق خود حضور پیدا کرد و پس از تماشای چند دقیقه‌ای از فیلم بازی به محل تمرین رفت و از گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرین شد.

 تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری می‌شود و آبی‌پوشان تهران را چهارشنبه به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.


5260945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: بحث مربوط به تعیین تیم قهرمان در صورت تساوی امتیازها با توجه به بازی رو در رو را قبل از فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام سازمان تیم‌های ملی، نفرات اعزامی به بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است