اجتماعی 12:13 - 09 تیر 1394
محسنی بند پی مطرح کرد:
رئیس سازمان بهزیستی کشور از تامین 11 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول با همت خیرین سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن خبر داد.

احداث 11 هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلولبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسنی بند پی در مراسم گلریزان و ضیافت الهی وافطاری که شب گذشته با  حضور وزیر بهداشت درمان و آموش پزشکی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از خیرین در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد با اشاره به تفاهم نامه مشترک برای مسکن معلولان اظهار کرد: سال گذشته تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن و خیرین به امضا رسید که با کمک 15 میلیونی بنیاد مسکن، کمک 10 میلیونی بهزیستی و کمک 5 میلیونی خیرین شرایط تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول فراهم شود.


وی تاکید کرد: نیازمند این هستیم که نهضت احداث مسکن سرعت بیشتری به خود بگیرد و شفافیت بیشتری داشته باشد تا اعتماد خیرین نیز بیشتر شود.


*راه اندازی سایت جذب مشارکتهای مردمی


رئیس سازمان بهزیستی در ادامه از افتتاح و راه اندازی سایت رسمی جذب مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور خبر داد و گفت: در شیرخوارگاه فرزندانی داریم که بی سرپرست نبوده بلکه بد سرپرست هستند و از نظر حقوقی قضایی نمی‌توان برای آنها شناسنامه گرفت. 
این کودکان دفترچه بیمه ندارند بنابراین در هنگام مراجعه به مراکز درمانی دولتی مانند کسی که دارای دفترچه نیست با آنها رفتار می‌شود.


وی افزود: وزیر بهداشت دستور دادند که هر کودک فاقد دفترچه که از شیرخوارگاه به بیمارستان مراجعه کرد بصورت رایگان درمان خواهد شد.


محسنی بندپی با  بیان اینکه در مسائل اجتماعی نیازمند یک نگاه و استراتژی جدید هستیم اظهار کرد: با توجه به واقعیت‌های اجتماعی، تغییر سبک زندگی، وجود فضاهای مجازی و... شاهد رشد روز به روز آسیب‌های اجتماعی هستیم و در این چنین شرایطی رسیدن به یک استراتژی جدید در حل مشکلات اجتماعی یکی از اولویت‌ها است.


وی با اشاره به اینکه تقویت رویکرد مشارکت محوری نگاه جدیدی در سازمان بهزیستی است گفت: منابع دولتی محدود و ظرفیت‌های موجود در جامعه زیاد است اما متاسفانه نتوانستیم از ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاه کنیم. 


انتهای پیام/



6665800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است