ورزشی 19:14 - 05 آذر 1394
دانشگاه آزاد یکی از مدعیان قهرمانی و نایب‌قهرمان فصل گذشته در خانه خود به مصاف شهرداری اراک رفت و در پایان این مسابقه را در کمال ناباوری 73 بر69 به میهمان خود واگذار کرد تا بدین‌ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی چهارمین باخت خود را در9 بازی تجربه کنند.

تیم بسکتبال پتروشیمی با برتری مقابل نیروی زمینی عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال را بالاتر از دو تیم مدعی و رقیبش تصاحب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز هفته نهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتربسکتبال تیم‌های نیروی زمینی و پتروشیمی بندر امام درسالن بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری 77 بر52 میهمان جنوبی به پایان رسید.

دراین بازی پتروشیمی درهر4 کوارتر با نتایج 11 بر9، 24 بر15، 22 بر15 و 20 بر13 به برتری رسید تا بدین ترتیب عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ را از آن خود کند.بهنام یخچالی بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی درنیمه اول به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از بازی بیرون رفت.

پتروشیمی قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال

در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر ، امروز تیم دانشگاه آزاد یکی از مدعیان قهرمانی و نایب‌قهرمان فصل گذشته در خانه خود به مصاف شهرداری اراک رفت و در پایان این مسابقه را در کمال ناباوری 73 بر69 به میهمان خود واگذار کرد تا بدین‌ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی چهارمین باخت خود را در9 بازی تجربه کنند.

شهرداری گرگان در بازی خانگی به مصاف آینده‌سازان میهن اصفهان رفت که نتیجه جدال دو تیم با حساب 78 بر61 به سود گرگانی‌ها به پایان رسید. نفت آبادان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی که به تبریز رفته بود در یک بازی نزدیک توانست میزبان خود را 66 بر62 از پیش رو بردارد.

در آخرین بازی هفته نیز شیمیدُر در تهران و در سالن آزادی به مصاف ثامن مشهد رفته است.نیم‌فصل اول لیگ برتر امروز به پایان می‌رسد و رقابت‌های نیم‌فصل دوم از 12 آذر آغاز می‌شود.


7432761
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است