استانی 11:37 - 08 تیر 1396
مدیرکل استاندارد استان همدان عنوان کرد:
همدان - مدیرکل استاندارد استان همدان از بازرسی و آزمون ۷۳۳ نازل عرضه سوخت این استان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

بازرسی و آزمون ۷۳۳ نازل عرضه سوخت در استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد همدان، محمد مددی با اعلام این خبر اظهار کرد: بازرسی نازل‌های عرضه سوخت با حضور کارشناسان استاندارد و بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ۷۴ جایگاه عرضه سوخت مایع شامل ۷۳۳ نازل با همکاری و حضور فعال بازرسان این دو نهاد مورد بازبینی قرار گرفت که نتایج آزمون ۷۳۳ نازل منطبق با استاندارد ملی بوده است.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: چنانچه نازل‌های عرضه سوخت مایع دارای نقص فنی باشند در صورت امکان در همان محل اشکالات فنی رفع می‌شود و در صورت رفع نشدن مشکل، نازل عرضه سوخت پلمب و بعد از رفع نقص و بازدید دوباره کارشناسان و تأیید آن فک پلمب می‌شود.

وی گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای و هر ساله در چند نوبت با حضور کارشناسان اداره کل استاندارد و بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بررسی می‌شود.

مددی اظهار کرد: ظرف‌های کالیبره برای سنجش میزان خروجی سوخت پیش بینی شده که در زمان آزمون، صحت عملکرد نازل‌های سوخت با استفاده از این ظرف بررسی می‌شود.

وی افزود: برچسب‌هایی با عنوان صحت عملکرد در صورت تأیید عملکرد نازل عرضه سوخت، در محل قابل دید برای بهره‌برداران بر روی دستگاه نصب می‌شود.

مدیرکل استاندارد همدان گفت: برچسب صحت عملکرد نازل حاوی تاریخ، مدت اعتبار و کد آزمون کننده است و در مکان‌هایی نصب می‌شود که برای مصرف کنندگان سوخت به راحتی قابل رؤیت باشد.

وی با بیان اینکه استاندارد در زندگی امروزی، نقش و جایگاهی انکارناپذیر دارد و اهمیت و دخالت آن در ابعاد مختلف زندگی ما روز به روز افزایش می‌یابد، گفت: از همین رو توجه به استاندارد و استاندارد سازی در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است.


9212204
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است