استانی 10:57 - 11 مرداد 1393
رئیس اوقاف سربیشه خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون دو موقوفه جدید به ارزش 240 میلیون ریال در این شهرستان وقف شده است.

وقف 240 میلیون ریال موقوفه جدید در سربیشه

حمید بهادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون یک موقوفه شامل 15 فنجان آب و اراضی مزرعه و قنات آسفیچ پایین کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 38.267 سهم یک‌هزار ریالی با نام مربوط به شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور وقف شده است، تصریح کرد: ارزش این موقوفه 40 میلیون ریال است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه از وقف یک سهم آب از مدار 20 سهم از چاه محمدحسین حیدری به انضمام دو هکتار زمین از 40 هکتار از منطقه جنوبی واقع در دشت درح این شهرستان خبر داد و یادآور شد: ارزش این موقوفه 200 میلیون ریال برآورد شده است.

بهادری با بیان اینکه در امامزادگان این شهرستان خیمه‌های معرفت برپا شده است، ادامه داد: این خیمه‌ها در امامزاده بی‌بی زینب خاتون و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با حضور روحانی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در مزار بی‌بی زینب خاتون یک نفر روحانی و سه نفر از مدرسان علوم قرآنی مستقر هستند، گفت: در این مکان مراسم ادعیه، نماز، بیان احکام شرعی و سخنرانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه خیمه‌های معرفت را دارای غرفه چند رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها فیلم پخش می‌شود و در غرفه‌های کودک و نوجوان مسابقه نقاشی بکشید برگزار می‌شود.


4370157
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است