استانی 11:13 - 31 شهریور 1396
مسئول بسیج هنرمندان بوشهر:
بوشهر - مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری اولین سوگواره عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» با موضوع کودکان و نونهالان و شیرخوارگان حسینی خبر داد.

اولین سوگواره عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مردانی پیش از ظهر جمعه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس انجمن‌های فرهنگی و هنری بسیج اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ عاشورایی است و هشت سال دفاع مقدس برای ما مظهر شجاعت، شهامت، ایثار و فداکاری است و این موضوع دستمایه خلق آثار هنری بسیاری شده است.

وی گفت: خلق آثار با موضوع دفاع مقدس نوعی مبارزه و تأکید بر ارزش‌ها است و پرداختن به دفاع مقدس با شیوه‌های هنری متنوع و خلاقانه در تعالی فرهنگی جامعه تأثیر بسزایی دارد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: حجم گسترده‌ای از آثار هنری مانند داستان، عکس، مستند و... خلق شده‌اند توسط کسانی بوده‌اند که از جنگ و در جبهه‌ها آمدند و امروز گنجینه‌های ارزشمندی هستند که می‌توان از آن برای خلق آثار جدید بهره گرفت.

مردانی با بیان اینکه با گسترش فناوری‌های نوین خلق آثار آسان‌تر و مردمی‌تر شده است، ادامه داد: بسیج هنرمندان با رویکرد حمایت از آثار هنری انقلابی و ارزش‌گرایانه که به صورت حرفه‌ای یا آماتوری خلق می‌شوند در تمامی جشنواره‌ها و مسابقات هنری خود بخشی را برای آثار آماتوری و مردمی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین دوسالانه عکس بسیج در سال جاری در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت دفاع مقدس و عاشورا امسال اولین جشنواره عکس مستند خبری «تصویر ماندگار» با موضوع برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اولین سوگواره عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» با موضوع حضور کودکان و نونهالان و شیرخوارگان حسینی در آئین‌های سوگواری سید و سالار شهیدان توسط سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر برگزار می‌شود.

مردانی یادآور شد: مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس مستند خبری «تصویر ماندگار» تا ۱۵ مهر و سوگواره عکس «سربازان کوچک امام حسین (ع)» حداکثر ۹ مهرماه است و تمامی آثار ارسالی باید در سال جاری ثبت شده باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: آثار برگزیده هر دو جشنواره و سوگواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند و در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‌شود.

مردانی اظهار داشت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع خیابان جانبازان (بی‌سیم)، کوچه لاله ۲۳، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع)، طبقه چهارم، واحد ۴۰۲، مراجعه یا با شماره ۰۹۳۶۲۶۳۳۶۳۷ تماس حاصل کنند.


9430159
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است