استانی 00:59 - 07 خرداد 1397

مجازاتهای جایگزین حبس برای زندانیان جرایم مالی اعمال شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی یکشنبه‌شب در جشن گل‌ریزان در ساری بابیان اینکه مراسم گل‌ریزان فرصتی برای شاد کردن و رضایت خداوند و خلق است گفت: قضات باید برای حبس مجازات جایگزین در نظرگیرند تا افراد به دلیل مسائل مالی زندانی نشوند.

استاندار مازندران در این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد ۵۰ میلیون تومان کمک کرد.

 علی‌اکبر یساقی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه کشور نیز از گل‌ریزان به شکرریزان تعبیر کرد و گفت: در این مراسم باید دامن و عطری از گل نصیبمان شود و نوعی نشاط معنوی کسب کنیم.

وی با اظهار اینکه گل‌ریزان درواقع مراسم گفتگو و وعظ است افزود: گل‌ریزان بهترین مراسم به شمار می‌رود و اثر آن تا مدت‌ها در دل ماندگار خواهد بود.

یساقی ادامه داد: ستاد دیه خوش‌نام و مورد اعتماد مقام معظم رهبری و مسئولان کشور است و امسال ۴۰۰ میلیون تومان از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک شده است.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه کشور ادامه داد: مراسم گل‌ریزان برای نهادینه شدن نیازمند حمایت مردم و خیران است و روش خوبی برای حمایت از زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد است.

وی با تأکید براینکه باید برابر زندانیان و خانواده‌های آنان متواضع بود، این مراسم را دارای خیروبرکت معنوی یادکرد.


9792730
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است