اجتماعی 14:58 - 29 مرداد 1393
جوان 20 ساله ای که 261 بسته تریاک به وزن 3 کیلو و 100 گرم را بلعیده بود در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی دستگیر شد .

کشف 3 کیلو و 100 گرم تریاک از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سرافرازی در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه اکیپ گشت یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری به جوان 20 ساله ای که از زابل به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شده و وی را برای بازرسی دقیق تر به ستاد انتظامی شهرستان منتقل کردند .

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه با بررسی های اولیه مشخص شد که متهم مواد مخدر را بصورت بلعی حمل می کند که با انجام یکسری اقدامات ، 261 بسته تریاک به وزن 3 کیلو و 100 گرم از متهم کشف شد .

وی حمل مواد مخدر به صورت معده ای را خطرناک ترین نوع انتقال مواد افیونی دانست و افزود: در این روش حمل ، جان فرد حامل مواد مخدر بشدت در معرض خطر قرار می گیرد و احتمال زنده ماندن وی و رسیدن به مقصد بسیار کم است.


4521953
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است