اجتماعی 13:46 - 02 آذر 1393
کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان، عزت، عظمت و اقتدار کشور را به خاطر فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و گفت: استکبار از این تفکر هراس دارد.

به گزارش ایرنا، «بهرام خواجه سعیدی» روز یکشنبه در نشست مدیران این شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج در محل سپاه اردستان اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از تفکر بسیجی حاکم بر کشور ایران وحشت دارد.



وی افزود: مردم ایران ضمن تعامل با دنیا با پرهیز از فرهنگ غربی، باید سبک زندگی خود را بر مبنای قرآن، سنت و آداب و رسوم ایرانی اسلامی قرار دهند.



وی از مسوولان دستگاههای اجرایی اردستان نیز خواست با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان برای فعالتر کردن پایگاههای بسیج ادارات کوشش کنند.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردستان نیز در این نشست گفت: روحیه و تفکر بسیجی نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و مبارزه با استکبار و یزیدیان زمان، سرلوحه کار بسیج قرار دارد.



سرهنگ پاسدار «هدایت نورزاده» افزود: بسیح با شعار «هیهات من الذله» به جنگ کفار و ظالمان می رود و حامی مستضعفان است.



وی تاکید کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز مختص ایران نیست بلکه ندای بسیجیان از اقصی نقاط جهان از جمله یمن، بحرین، عراق، سوریه و لنبان نیز برای مبارزه با ظلم و جور به گوش می رسد.



562/ 607

انتهای پیام /*


5249294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است