استانی 19:49 - 29 فروردین 1393
با صدرنشینی در مسابقات بدمینتون انجام شد
بدمینتون‌بازان آملی با پیروزی مقابل حریفان خود در دور دوم رقابت‌های لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور با صدرنشینی در گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند.

صعود بدمینتون‌بازان آملی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دور دوم و مرحله برگشت رقابت‌های بدمینتون لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور که از صبح امروز در این شهرستان دنبال شد دقایقی قبل با صدرنشینی تیم میزبان به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها به مدت یک روز به صورت دوره‌ای و با انجام سه دیدار در سالن ورزشی سرپوشیده حجاب پیگیری شد که در آن تیم هیئت بدمینتون آمل با نتیجه مشابه سه بر دو مقابل نمایندگان استان سمنان و سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید و توانست تاکنون همه دیدارهای دور رفت و برگشت را با پیروزی پشت سر بگذارد.

بدمینتون‌بازان آملی با کسب نتایج درخشان توانستند پس از پایان دیدارهای رفت و برگشت با پیشی گرفتن از تیم‌های سمنان و زاهدان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه یابند.

حدود 30 بدمینتون‌باز در دور برگشت با یکدیگر رقابت داشتند که در آخرین بازی نیز نماینده سیستان و بلوچستان با نتیجه سه بر دو از سد سمنانی‌ها گذشت.

رئیس هیئت بدمینتون آمل نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل تصریح کرد: در دور رفت که میزبانی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد نیز توانستیم هر دو تیم را با شکست روبرو کنیم.

بهزاد زراعتگر با اعلام اینکه شناخت بسیار خوبی از حریفان خود داشتیم، بیان داشت: دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند تا در مجموع تکلیف دو تیم لیگ برتری مشخص شود، ما با توجه به عملکرد بسیار خوب کادر فنی و بازیکنان به صعود به لیگ برتر بسیار امیدواریم.

وی با اشاره به اینکه بدمینتون‌بازان آملی تنها نماینده مازندران در این مسابقات هستند، گفت: یکی از نقاط قوت تیم‌مان حضور مرتضی ولی‌دروی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان بدمینتون کشورمان در راس کادر فنی است که کمک بسیار زیادی به رشد، ارتقا و پیشرفت این رشته ورزشی داشت.


3513030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است