استانی 20:05 - 25 آذر 1397

کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه ورزش میان جامعه کارگری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سنجری بعدازظهر یکشنبه در نشست با مسئولان مجموعه ورزشی کارگران مشهد اظهارکرد: اعتقاد داریم ورزش کلید سلامت جسم و جان است و با رونق و توسعه ورزش آسیب های اجتماعی به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند.

وی افزود: با تمام توان و تلاش به دنبال بسط و گسترش ورزش در جامعه کارگری و کارفرمایی هستیم  و اعتقاد داریم هزینه در راستای ارتقاء ورزش کارگران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: پیگیری،کنترل،نظارت و برنامه ریزی حوزه ورزش کارگران مهم بوده وباید سعی شود از تمامی فرصت ها در جهت ارائه خدمات  بهتر به جامعه کارگری خراسان رضوی استفاده شود زیرا تلاش برای شادابی و نشاط کارگران نقش بسیار مهمی دربهبود و کاهش آسیب های اجتماعی دارد. 

سنجری خاطرنشان کرد: سلامت کاری و شفافیت دو اصل بسیارمهم در واگذاری مجموعه های ورزشی بوده و اقدامات باید در چارچوب شایسته سالاری ضوابط و مقررات باشد. 

وی گفت: مرمت و بازسازی مجموعه های ورزشی ،برگزاری مسابقات ورزشی،اعزام تیم به مسابقات کشوری و استانی و سایر فعالیت های ورزشی را با جدیت دنبال خواهیم کرد و امیدواریم با گسترش فرهنگ ورزش در جامعه شاهد ارتقاء شاخص های سلامت باشیم.


10001858
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است