استانی 10:51 - 03 فروردین 1398

سه کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات تفتان پیدا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: روز گذشته ۵ نفر از اهالی خاش برای تفریح و گردش به ارتفاعات تفتان رفته بودند که پس از مدتی به دلیل نا آشنایی با این منطقه افراد از هم جدا و پس از چند تماس ارتباط آنان با یکدیگر قطع می‌شود.

وی افزود: ۲ نفر از افراد این گروه با مراجعه به پایگاه امداد و نجات کوهستان تفتان درخواست کمک می‌کنند.

مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: بلافاصله ۲ تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان متشکل از ۱۰ نفر نجاتگر به محل اعزام و پس از پنج ساعت عملیات جستجو سرانجام در ساعت یک بامداد امروز هر سه نفر را پیدا کردند.

وی بیان کرد: این سه نفر به دلیل نداشتن تجهیزات لازم و عدم آشنایی به منطقه متأسفانه دچار مشکل شدند که با اقدام به موقع نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهستان دره گل تفتان نجات یافتند.

راشکی گفت: منطقه کوهستانی دره گل تفتان از مناطق گردشگری شهرستان خاش محسوب می‌شود که با وجود قله ۴۰۵۰ متری، طبیعت زیبا و بکر گردشگران و کوهنوردان زیادی را به خود جذب می‌کند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه یکی از بهترین پایگاه‌های کوهستان کشور در ایام دهه فجر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر در این مکان افتتاح شد و از نظر امداد رسانی به مصدومان و حوادث احتمالی هیچ گونه مشکلی نداریم.


10085109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است