استانی 18:52 - 07 خرداد 1395
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: مسأله نفوذ در انقلاب یک تهاجم خطرناک از سوی دشمن است.

مسأله نفوذ در انقلاب یک تهاجم خطرناک از سوی دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌غربی حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر انقلاب در این دیدار نفوذ را هجمه بزرگ دشمن عنوان کرده و فرمودند که دشمنان می‌کوشند در مراکز تصمیم‌گیری نفوذ کرده و نظر تصمیم‌گیرندگان را تغییر و به سمت خود سوق دهند.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند مسأله اقتدار کشور و جهاد کبیر دو پایه اساسی برای پیشرفت نظام و انقلاب است افزود: جهاد اکبر به معنی شناخت دشمن است و مقاومت و ایستادگی در برابر حملات آنها نظام و انقلاب را به پیشرفت و توسعه سوق خواهد داد.

امام جمعه ارومیه با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند ایجاد انقلاب آسانتر از حفاظت از آن است، خاطرنشان کرد: مردم کشورهای بسیاری انقلاب کرده‌اند اما نتوانستند از آن حفاظت و نگهداری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: نخستین حملات دشمن پس از ایجاد انقلاب در کشور شهریور 59 و هشت سال دفاع مقدس بود که دشمن باایجاد شورش و جریان‌های سیاسی و ضد انقلابی سعی در براندازی انقلاب داشت که با یاری خداوند سبحان، رهبریت امام راحل و صبر ملت غیور ایران بی‌نتیجه ماند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از ناتوانی در جنگ تحمیلی دست به تحریم اقتصادی زدند و این بار نیز ناکام ماندند.

قریشی به تبلیغات سوء در خصوص حجاب و پوشش اسلامی در سایت‌ها و صفحات مجازی اشاره کرد و افزود: دشمنان بااتکاء به متد روانشناسی و ترکیب سخنان درست و باطل سعی در عوض کردن افکار و عقاید ملت دارند و استفاده از چادر سیاه را عامل افسردگی جامعه اسلامی می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان افزود: خداوند باریتعالی انسان‌ها را با آیات خود در قرآن هدایت کرده است و بر مومنان وظیفه است که هر چه بیشتر در آیات الهی تفکر و تفقد کنند.

وی محافظت از خانواده را رکن اصلی جامعه مهم دانست و گفت: اعضای خانواده باید با عطوفت، مهربانی و ایجاد زمینه‌های صمیمیت هر چه بیشتر به ارضای عاطفی اعضای خانواده کمک کنند.

قریشی با اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) در نهج البلاغه که فرمودند بوسیدن فرزند رحمت و بوسیدن والدین عبادت است، افزود: توجه به رشد عاطفی کودک، احترام و تکریم والدین را باید در جامعه به عادت تبدیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به ضرورت آمادگی روحی و اجتماعی برای استقبال از ماه مبارک رمضان گفت: مسئولان و مراکز دولتی از ایجاد زمینه‌های روزه‌خواری و شکستن حرمت ماه مبارک رمضان جلوگیری کنند.

وی بابیان این‌که که خداوند مومنان را با جان و اموالشان امتحان می‌کند، گفت: انسان در راه دین باید از جان و مال خویش بگذرد و با صبر و استعانت از خداوند و تقوای الهی صحنه مبارزه را ترک نکند، چون راه نجات صبر و اتکا به خداوند است.

امام جمعه ارومیه به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت در ماه جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به بیشتر شدن شکاف شاخصه توسعه استان با سایر استان‌های کشور امید است مشکلات استان با عنایت خداوند و توجهات مسئولان دولت برطرف شود.

انتهای پیام


7929663
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است