استانی 18:37 - 04 آبان 1400

فعال سازی ۶ جایگاه سوخت در قزوین

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تلاش‌ها برای فعال شدن و رفع مشکل جایگاه‌های سوخت در شهرستان قزوین ادامه دارد، اظهار کرد: تا این لحظه ۶ جایگاه سوخت در شهرستان قزوین فعال شده و تا ساعاتی دیگر نیز تعداد دیگری از جایگاه‌های سوخت رفع مشکل خواهند شد.

وی افزود: جایگاه‌های سوخت فردوسی در مینودر، مقامی در بلوار آیت‌اله خامنه ای، فرزاد در روبروی میدان تره بار، آذران واقع در جنب ترمینال اتوبوس قزوین، جایگاه نسیم شمال واقع در کمربندی نسیم شمال و جایگاه رز واقع در کمربندی جمهوری اسلامی هم اکنون فعال بوده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

فرماندار قزوین اضافه کرد: مردم اصلاً نگران بنزین نباشند و هیچ نگرانی و دغدغه‌ای از این بابت نداریم و چند برابر ظرفیت برای تمام شهرستان سوخت وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای کارت‌های سوخت مشکلی پیش نیامده است، تصریح کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه برقرار و در سهمیه مصرف کنندگان نیز هیچ تغییری حاصل نشده و نخواهد شد.

شفیعی تاکید کرد: هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت در کشور وجود ندارد و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: تا ساعاتی دیگر تعداد دیگری از جایگاه‌ها به شبکه متصل خواهند شد و اطلاع رسانی نیز صورت خواهد گرفت.


11289232
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است