استانی 18:31 - 05 اردیبهشت 1397
رئیس شورای اسلامی امامزاده عبدالله:
آمل - رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله آمل بودجه سال جاری شهرداری را ۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دو برابر بودجه پیشنهادی سال قبل محقق شده است.

۲ برابر بودجه شهرداری امامزاده عبدالله محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیمردان رحمانی بعداز ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها با بیان گزارش عملکرد شش ماه شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) اظهار داشت: پنج هزار متر مربع از خیابان های شهر زیرسازی و آسفالت و هزار و ۲۰۰ از سطح سطح شهر جدول کشی و کانال جوی آب انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به بودجه ۳۸ میلیارد ریالی سال ۹۶ شهرداری بیان کرد: سال گذشته دو برابر بودجه پیشنهادی محقق و برای سال جاری مبلغ ۴۲ میلیارد ریال تصویب شد که امیدواریم حدود یکصد میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ محقق شود.

رحمانی با بیان اینکه در سال ۹۷ در نظر داریم دو پارک در ورودی و خروجی شهر احداث کنیم و ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی راه اندازی شود، افزود: بلوار ۳۵ متری وصال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به پایان خواهد رسید و از اعتبارات ردیفی برای این مهم اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی منطقه جنگلی آلشرود اقداماتی انجام شد، حمایت مسئولان منابع طبیعی را خواستار شد و افزود: منطقه جنگلی آلشرود پتانسیل های فراوانی اعم از بوم گردی دارد که اگر منابع طبیعی بر واگذاری ۱۰ هکتار از جنگل به شهرداری موافقت کند، این منطقه به قطب گردشگری کشور تبدیل می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه شهر امامزاده عبدالله در منطقه جنگلی و جلگه ای واقع شده است، افزود: با وجود جنگل های بکر و طبیعی و واقع شدن بارگاه امامزاده عبدالله در مرکز این شهر در طول سال مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند.

وی جمعیت ثابت این شهر را بالغ بر ۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: جمعیت شناور این شهر بیش از ۲۰ هزار نفر است.


9758377
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است