استانی 21:30 - 21 تیر 1397

راه اندازی اداره ورزش در شهر محمدیه ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، امید منفرد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که روز پنجشنبه در سالن جلسات شهرداری محمدیه برگزار شد اظهارداشت: افزایش سرانه ورزشی در محمدیه از اولویت های شورای شهر برای ایجاد نشاط و شادابی در میان گروههای مختلف مردم است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش های صبحگاهی، سوارکاری، پیاده روی خانوادگی از کارهای ارزشمندی است که از سوی شورای اسلامی برای ایجاد نشاط در شهروندان مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه بیان کرد: متاسفانه با وجود استعدادهای ورزشی در این شهر هنوز دراین عرصه با عقب ماندگی هایی مواجهیم که با کمک مسئولان استانی باید برطرف شود.

منفرد تصریح کرد: امروز فعالیتهای ورزشی در شهر محمدیه توسط شورای ورزش اداره می شود که این نوع اداره منسوخ شده و زیبنده شهر بزرگی مانند محمدیه نیست و نمی تواند جوابگوی نیازها باشد.

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد:از مدیرکل ورزش و جوانان استان انتظار داریم نسبت به راه اندازی اداره ورزش در این شهر اقدام کندتا بتوانیم برنامه های ورزشی مناسبی را در شهر اجرا کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر محمدیه بیان کرد: از استاندار محترم، مسئولان ورزش، نمایندگان و دلسوزان ورزش استان انتظار داریم در این زمینه حمایت لازم را انجام دهند تا بتوانیم با شناسایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی به وضعیت ورزش این شهر سامان مناسبی دهیم.

وی گفت: رسانه ها به عنوان حامی اصلی ورزش می توانند در انعکاس مشکلات ورزش محمدیه تلاش بیشتری داشته باشند تا شاید مسئولان برای حل آنها اقدام کنند.

 

 


9840378
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است