استانی 01:25 - 13 بهمن 1393
ساری؛
باشگاه خبرنگاران 15طرح ورزشی در مازندران
15 طرح ورزش ایام دهه فجر در مازندران بهره برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه ساری، اعتبار هزینه شده این طرح ها را سه میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با بهره برداری این طرحها ۵ هزار متر به سرانه ورزشی استان اضافه می شود.

حبیب حسین زادگان با اشاره به اعتبار عمرانی ۱۶ میلیارد تومان در استان افزود: یکی از اهداف مدیریت دستگاه ورزش جذب مشارکت خصوصی است که با فعال سازی بخش خصوصی طرح های مردمی توسط مردم اداره شود.

وی تصریح کرد: 55 درصد از بودجه بخش خصوصی وزارت ورزش و جوانان با عاملیت بانک توسعه تعاون انجام شد و تلاش خواهیم کرد تا مابقی بودجه از طریق اعتبارات جذب شود.

حبیب حسین زادگان همچنین از اجرای 36 برنامه شاخص به مناسبت سی و ششمین بهار انقلاب در شهرهای مختلف استان خبر دا. و افزود: برگزاری جشنواره پیوند آسمانی یادواره شهد ورزشکاران جوان و مسابقات قرآنی استان از مهمترین برنامه ها است.

وی در پایان گفت: کارگاه مهارت ویژه جوانان در روستاها، دانشگاه‌ها و تقویت سمن‌ها، انژوها و کمپ مشاوره ای ازدواج نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ز


5753967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است