استانی 14:28 - 28 دی 1398

پیشگیری از مواد مخدر به صورت تیمی در محلات مرند اجرایی شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند، با ابراز رضایت از تعامل شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: باید از پتانسیل‌های موجود شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های آن استفاده کنیم.

فرماندار ویژه مرند افزود: باید کارها و وظایف را تفکیک کرد، آموزش و پیشگیری و درمان عرصه‌هایی است که دستگاه‌های اداری باید در آن انجام وظیفه کنند.

وی تاکید کرد: هدف مشترک بین متولیان باید مشخص شود اگر در محور هدف مشترک برنامه ریزی نشود تلاش‌ها نتیجه نخواهد داد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با مهم ارزیابی کردن پیشگیری خاطرنشان کرد: وظیفه شورای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری است اگر پیشگیری درست انجام گیرد موضوع درمان نیز آسان خواهد بود.

گرشاسبی افزود: پیشگیری در محلات باید به صورت تیمی اجرایی شود، ما هم آماده‌ایم از آنها حمایت کنیم، آحاد جامعه باید در برابر یک فرد معتاد مسئولیت داشته باشند، باید نسبت به مسئولیت پذیری اقشار مختلف جامعه در برابر مبارزه با اعتیاد فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه باید متناسب با امکانات و شرایط اقدام کرد، اذعان داشت: در مورد پیشگیری اگر تمامی ادارات وظیفه خود را درست عمل کنند دغدغه فکری این شورا حل می‌شود.

فرماندار مرند همچنین رسالت خانواده را در تربیت فرزندان خطیر و سنگین عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها نباید از ترفندهای به روز تربیت فرزند غافل شوند، نسل جدید امروز به دلیل آشنایی و ارتباط با تکنولوژی و حضور در رسانه‌های مجازی، در معرض خطر و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی هستند.

گفتنی است، در این جلسه رؤسای برخی از ادارات مختلف شهرستان مرند به ارائه برنامه‌های خود در این زمینه پرداختند.


10350305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است