استانی 15:53 - 10 فروردین 1396
رئیس پلیس راه استان زنجان:
زنجان- رئیس پلیس راه استان زنجان به تمهیدات روز طبیعت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در روز طبیعت از ساعت هفت صبح تا پایان شب ۱۳ فروردین تردد موتور و کامیون ها در جاده های زنجان ممنون است.

تردد کامیون‌ها در جاده‌های زنجان طی روز طبیعت ممنوع است

سرهنگ  علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات روز طبیعت در استان زنجان اشاره کردو افزود: محدودیت های ویژه ترافیکی روز طبیعت در زنجان اعمال می شود و در روز طبیعت  از ساعت هفت تا پایان شب ۱۳ فرودین محور «تهم – چورزق» به سمت زنجان یکطرفه  می شود.

وی از اعمال محدودیت های ویژ ه ای ترافیکی در روز طبیعت در محورهای مواصلاتی استان زنجان خبرداد و گفت: در این روز تردد موتور سیکلت ها و کامیون های سنگین در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در روز طبیعت مراقب فرزندان خود بوده و آنها را در کنار جاده رها نکنند و از بازی و ورزش در کنار جاده  ها خودار ی  و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.    

شیر محمدی از ممنوعیت حمل مسافر با وانت بارها و کامیون ها  خبر داد و گفت : بر اساس قوانین راهنمای و رانندگی حمل مسافر با وانت بار ، کامیون و کامیونت ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد .

وی  به استقرار ۸۰ گشت ویژه پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان همزمان با روز طبیعت اشاره کرد و یاد آورشد: گشت های ویژه کنترل محورهای استان زنجان در روز طبیعت را بر عهده دارند.

رئیس پلیس راه استان زنجان  از انجام تست الکل در محورهای مواصلاتی از رانندگان خبر داد و گفت : متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


8957068
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است