استانی 14:38 - 27 فروردین 1393
اردبیل/
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: اقتصاد و فرهنگ دو مؤلفه اصلی برای قدرتمندی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام کاظم معاضدی عالی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال 93 افزود: شعار سال، شعار صرف نیست، بلکه راهبرد و نقشه راه مشخصی است که ما در مقابل آن وظیفه داریم.

وی همچنین استفاده از کالاهای داخلی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: افکار و اندیشه مردم و مسئولین باید به این مهم معطوف باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با بیان اینکه تخریب سبک زندگی اسلامی در کشور یکی از اهداف اصلی غرب است افزود: خانواده ها باید از عوامل ترویج و گسترش سبک زندگی غرب که عامل گسیختگی و تباهی خانواده ها و جامعه ایرانی است جلوگیری کنند.

حجت الاسلام معاضدی عالی با انتقاد شدید از مدگرایی و تقلید از فرهنگ غرب بخصوص در بین جوانان اظهار داشت: افرادی که دچار تجمل گرایی شده اند میتوانند با پرهیز از این عمل غیر اسلامی زمینه پیشرفت اقتصادی و فرهنگی را در جامعه مهیا سازند.

انتهای پیام/س


3498092
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است