استانی 08:03 - 24 مرداد 1401

ورزش و جوانان گیلان در بازسازی ورزشگاه تختی انزلی کوتاهی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان جعفری شامگاه یکشنبه در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر انزلی با انتقاد از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان در قبال بازسازی ورزشگاه انزلی برای فراهم سازی زمینه میزبانی از بازی‌های خانگی ملوانان گفت: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مصاحبه اخیر خود اشاره‌ای به تلاش شبانه روزی و همکاری مدیریت شهری انزلی و پرسنل شهرداری در بازسازی ورزشگاه نکرده است.

وی اضافه کرد: معتقدم شورای شهر و شهرداری انزلی وظایف اداره کل ورزش و جوانان را در قبال این ورزشگاه انجام داده است.

وی افزود: تمام اقدامات مدیریت شهری انزلی برای برآورده کردن خواسته شهروندان در خصوص برگزاری بازی‌های خانگی ملوان در این ورزشگاه بوده اما از کوتاهی‌های اداره‌ای که یکی از وظایف ذاتی آن تکمیل و آماده سازی ورزشگاه‌ها است، گلایه داریم.

جعفری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان تنها متولی ورزش در گیلان نتوانست به وظایف خود عمل کند و اگر پیگیری‌های شورای شهر و فشار مسئولان ارشد شهرستان نبود بازسازی ورزشگاه تا همین مقدار هم پیش نمی‌رفت.

وی تصریح کرد: نباید فقط از شهرداری انزلی انتظار داشت به تعهداتش در قبال این ورزشگاه عمل کند و پیمانکار اداره ورزش و جوانان هم باید نسبت به انجام تعهدات خود پایبند بوده و مشکلات مالی آن توسط ورزش و جوانان گیلان رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با تاکید بر ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به نحوه بازسازی ورزشگاه انزلی گفت: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به عنوان تنها نماینده فوتبال استان گیلان در لیگ برتر است و اگر به جهت عدم رفع نواقص ورزشگاه و الزامات برگزاری رقابت‌ها از میزبانی در انزلی محروم شود تنها دلیلش تعلل اداره کل ورزش و جوانان استان است.


11654651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است