استانی 14:07 - 18 خرداد 1399

رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین راهکار مقابله با کرونا است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصراللهی زاده ظهر امروز در جلسه اتاق رسانه ستاد مقابله با کرونا استان کردستان، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کردستان نگران کننده است و به همین دلیل نیاز است که از همه ابزارهای در اختیار استفاده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه علیرغم تمامی هشدارهای صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت و سایر مراجع مرتبط، ولی میزان رعایت مسائل بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم حداقلی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: در شرایط فعلی باید مردم را به رعایت مسائل بهداشتی تشویق و ترغیب کرد، چرا که متأسفانه امروز میزان ترس از این ویروس به شدت کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی در این شرایط باید به بهترین شکل ممکن عمل کنند، بیان کرد: خوشبختانه اصحاب خبر و رسانه در استان کردستان تاکنون به بهترین شکل ممکن رسالت خود را انجام داده‌اند و انتظار می‌رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

نصراللهی زاده ضمن اشاره به مشکلات موجود در راستای اعمال محدودیت‌های جدید در استان کردستان، عنوان کرد: به هر حال باید واقعیت‌ها را هم پذیرفت چرا که زندگی مردم هم نباید دچار اختلال شود و این مهم برای کسب و کارهای اقتصادی ضروری است.

وی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی و کسب و کارهای را نمی توان به صورت کامل تعطیل کرد، اظهار کرد: تلاش در راستای همراهی و مشارکت بهتر مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

رئیس سازمان مدیران و برنامه ریزی استان کردستان در پایان گفت: انتظار می رود که مردم ما در این شرایط سخت با مشارکت و همدلی بهتر بتوانند از این مرحله سخت نیز عبور کنند.


10564160
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است