استانی 11:21 - 27 فروردین 1393
نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: گذشته مسجدسلیمان در ورزش بسیار درخشان است و باید این شهر گذشته درخشان خود را بازیابی کند.

مسجدسلیمان باید گذشته درخشان خود را در ورزش بازیابد

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شهرستان مسجدسلیمان پیشگام در ورزش کشور بوده، نخستین زمین گلف و زمین فوتبال در این شهرستان تاسیس شده است و به این دلیل باید کوشید تا روزهای درخشان این شهرستان در لیگ برتر بار دیگر رقم بخورد.

وی تاکید کرد: مسجدسلیمان صاحب ستارگانی در فوتبال و گلف بوده است که بار دیگر باید از فرصت حضور در لیگ برتر استفاده کرد و هویت ورزشی و قهرمانی مردم این خطه را بازیابی کرد و در این مسیر مسئولان باید تلاش زیادی به کار بندند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفع مشکلات هتل‌های این شهرستان و ورزشگاه‌ها در مسجدسلیمان باید در دستور کار قرار گیرد و متولیان امر در این زمینه باید برای تعالی ورزش خوزستان و بهبود شرایط میزبانی در استان گام‌هایی اساسی بردارند.

حسینی خاطرنشان کرد: مسجدسلیمان باید در لیگ برتر حضوری بسیار موثر داشته باشد و در این زمینه باید از همه توان مالی و حمایت معنوی مسئولان بهره‌مند شود و در این بخش مسئولان استانی باید از همه اختیارات و امکانات در این زمینه بهره ببرند.


3495086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است