گوناگون 19:04 - 08 آذر 1394
آستان قدس حسینی پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام و پنج عدد انگشتر که نگین آن مرمر داخل ضریح مطهر سیدالشهداء علیه السلام است را به ثبت نام کنندگان در صفحه زیارت به نیابت اهدا می کند.

ثبت نام برای قرعه کشی دریافت پرچم گنبد و انگشتر حرم سیدالشهدا +لینک

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مسئول بخش تبلیغات الکترونیکی حرم ضمن اعلام این خبر گفت: شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی، پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام و تعداد پنج عدد انگشتر که نگین آن به مدت هفتاد سال، مرمر داخل ضریح مطهر بوده را به مناسبت اربعین حسینی به ثبت نام کنندگان طرح صفحه (زیارت به نیابت) اهدا می کند.



وی افزود: کاربران می توانند در این صفحه نام خود و اعضای خانواده و بستگان خود را ثبت کنند تا به نیابت آنها زیارت نامه خوانده شود.



ولاء الصفار درپایان از ثبت نام کنندگان خواست تا ایمیل خود را نیز در صفحه زیارت به نیابت درج کنند تا امکان برقراری ارتباط امکان پذیر باشد.

 

 

صفحه زیارت به نیابت برای محبین اهل بیت (علیهم السلام) که بُعد مسافت مانع از رسیدن آنان به کربلا و زیارت بارگاه منور امام حسین (علیه السلام) است طراحی گردیده و خدام سادات حرم به نیابت از ثبت نام کنندگان در این صفحه، اعمال زیارت امام حسین علیه السلام را انجام می دهند.





گفتنی است، برای ورود به صفحه زیارت به نیابت برای محبان اهل بیت علیهم السلام از اینجا اقدام کنید.


7446269
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است