استانی 14:18 - 10 اسفند 1393
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آنچه موجب تحول و پویایی یک سیستم می‌شود، آموزش است چراکه آموزش جان تازه‌ای را به کالبد سیستم و مجموعه اداری می‌بخشد.

آموزش جان تازه‌ای به کالبد سیستم و مجموعه اداری می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، زهرا اربابی در دوره آموزش پدافند غیرعامل با حضور فرمانداران و اعضای شورای اداری استان که امروز در محل سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش با تأثیر گذاشتن بر نگرش‌ها و رفتارهای گروهی، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با حضور در کارگاه‌ها می‌توانیم زمینه‌ای را فراهم سازیم تا بتوانیم با آخرین تحولات خود را به پیش برده و نگاه‌ها و رویکردها براساس همین چارچوب تغییر یابند.

وی، تغییر را لازمه یک سیستم پویا عنوان کرد و گفت: آنچه موجب تحول و پویایی یک سیستم می‌شود، آموزش است چراکه آموزش جان تازه‌ای را به کالبد سیستم و مجموعه اداری می‌بخشد.

همچنین در این کارگاه آموزشی، اساتید دانشگاهی چون علوی‌فرد و کاظم‌پور، آشنایی با تهدیدات نوین و ساز و کارهای لازم برای مقابله و رفع  این تهدیدات را برای اعضا تبیین کردند.

آنان پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای دانستند که سبب بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم فعالیت‌های ضروری می‌شود.

اساتید دانشگاهی همچنین لزوم پراکندگی امکانات زیربنایی را برای مقابله با تهدیدات طبیعی تشریح کردند و اظهار داشتند: عدم تجمیع امکانات زیربنایی در یک نقطه و استقرار امکانات زیربنایی یک شهر در نقاط متعدد راهکاری برای مقابله تهدیدات طبیعی و تهدیداتی است که از سوی دشمن ایجاد می‌شود.


5949691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است