استانی 00:07 - 06 اردیبهشت 1398

۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در سلسله کشف شده است

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر به ریاست فرماندار سلسله و حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی از مسئولان شهرستان سلسله برگزار شد.

مجتبی بیرانوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در این جلسه گفت: موضوع مواد مخدر یک موضوع جدی است و با یک جلسه و یک کمیته ریشه کن نمی‌شود؛ ۲۵ وزارت خانه در این رابطه دخالت دارند و باید با هم افزایی در این راستا کار کنند.

وی گفت: اولین اولویت ما در مبارزه با مواد مخدر انجام اقدامات فرهنگی است؛ دستگاه‌های فرهنگی باید نقاط ضعف را از بین ببرند و این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخد ر لرستان افزود: سلسله وضعیت خوبی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان در بخش مبارزه با مواد مخدر دارد اما به هر روی باید همواره اقدامات فرهنگی و درمانی در دستور کار باشد.

بیرانوند بیان کرد: اعتبارات دولت پاسخگوی مشکلات در این حوزه نیست و انتظار داریم که خیرین شهرستان در این حوزه ورود پیدا کنند.

شریف خسروی فرماندار سلسله نیز در این جلسه گفت: باید در بخش فرهنگی و انجام اقدامات فرهنگسازی مقابله با مواد مخدر بیشتر کار شود؛ بدون تجربه نباید ورود پیدا کرد و باید در این بخش از حضور افراد اندیشمند راهکار بگیریم.

سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان سلسله نیز در این جلسه گفت: ۱۸۰ کیلو مواد مخدر در سلسله کشف شده است و ۱۵۳ مورد انواع طرح‌های مبارزه با مواد مخدر اجرا کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳۲ کارگاه آموزشی مقابله با مواد مخدر طی سال گذشته در شهرستان سلسله برگزار شده است.


10111381
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است