استانی 12:44 - 10 بهمن 1393
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی خبرداد
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی گفت: دولت وعده داده تا بودجه ساماندهی حاشیه شهر مشهد را از محل ردیف‌های متفرقه لایحه بودجه سال آینده تأمین کند.

تأمین بودجه ساماندهی حاشیه شهر مشهد از محل ردیف‌های متفرقه لایحه بودجه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا جمشیدی در نشست خبری که ظهر امروز در آستانه دهه فجر در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نرخ بیکاری استان در سه ماهه سوم امسال از 9.2 درصد در تابستان به 8.9 درصد در پاییز کاهش پیدا کرد.

وی افزود: همچنین نرخ تورم در خراسان رضوی در 12 ماهه منتهی به سال 92، 32 درصد بود که در دی ماه سال این رقم به 13.3 درصد رسید و از نرخ تورم 16.8 درصدی کشور هم پایین‌تر بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه میزان ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی در کشور و استان و افزایش میزان صادرات استان نشان‌دهنده این است که وضعیت اقتصادی استان نسبت به سال‌های گذشته بهبود یافته است.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای استاندار خراسان رضوی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان ادامه داد: این بازدید صرفا از واحدهای صنعتی و تولیدی فاقد مشکل نیست بلکه واحدهایی برای بازدید استاندار انتخاب می‌شوند که با مشکلاتی رو به رو هستند.

جمشیدی در ادامه از ابلاغ تمام تفاهم‌نامه‌های سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی خبر داد و تاکید کرد: مصوبات سفر استانی هیئت دولت در دو دسته تفاهم‌نامه‌ها و مصوبات جلسه هیئت وزیران در مشهد تقسیم می‌شود که 100 درصد موضوعات مورد تفاهم در این سفر از سوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی در حال پیگیری است، ادامه داد: یکی از مصوبات این سفر، تامین اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد بود که این اعتبار در حد مقدورات دولت و در قالب ردیف‌های متفرقه بودجه سال 94 تامین می‌شود و از این لحاظ جای نگرانی نیست.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مجموع بودجه خراسان رضوی امسال هزار و 56 میلیارد تومان است که تاکنون 72 درصد آن اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 86.8 درصد از مجموع 344 میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای استان و 61.2 درصد از 271 میلیارد تومان بودجه تملک دارایی استان اختصاص داده شده است.

جمشیدی با اشاره به توزیع اعتبارات ماده 180 برنامه پنجم توسعه خاطرنشان کرد: از مجموع 209 میلیارد تومان اعتبار استان از این محل، 183 میلیارد تومان ماهیت استانی و 26 میلیارد تومان ماهیت ملی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان رضوی 30بیان کرد: سهم حوزه انتخابیه مشهد و کلات از اعتبارات ماده 180، 45 میلیارد تومان است که بخش عمده آن در راستای توازن شهری به حاشیه شهر مشهد اختصاص داده شده است.


5734112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است