استانی 01:06 - 18 اسفند 1399
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری ۲ اثر تاریخی بلادشاپور به سرمایه‌گذار خصوصی خبر داد.

واگذاری ۲بنای تاریخی بلادشاپور به سرمایه‌گذار بومی

مجید صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در دهدشت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مردم کهگیلویه سامان‌دهی بافت تاریخی بلادشاپور بود که این مهم تحقق پیدا کرد.

وی از واگذاری دو بنای تاریخی دهدشت "حمام کهیار" و کاروانسرا" به سرمایه‌گذار بومی خبر داد و افزود: از هفته آینده فعالیت در آن آغاز خواهد شد و سرمایه گذار فرصت دارد طی ۱۱ ماه ساماندهی آن را انجام دهد.

صفایی از مرمت مسجد مورک، بقعه امامزاده جابر و تفاهم نامه با شهرداری برای احیای بافت را به عنوان بخشی از عملکرد مدیریت خود عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، وی ۱۰ میلیارد اعتبار اختصاص داده شده به بافت بلادشاپور را یادآور شد و تصریح کرد: این اعتبار با پیگیری مجموعه جدید میراث فرهنگی محقق شد و تاکنون ۲ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام

 


10981748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است