استانی 20:41 - 16 خرداد 1399
ایسنا/کرمان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از گرفتار شدن دو نفر از شهروندان کرمانی در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان خبر داد.

نجات ۲ زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان

"رضا میرزایی" در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰ و ۳ دقیقه جمعه ۱۶ خردادماه از یک مورد امداد و نجات کوهستان آگاه شدیم.

وی بیان کرد: دو نفر از شهروندان که به قصد کوهنوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) عزیمت کرده بودند، به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوهنوردی قادر به ادامه مسیر نشدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ادامه داد: این ۲ شهروند کرمانی بعد از این که متوجه می شوند قادر به ادامه مسیر نیستند با اقدام درست و به جا با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست کمک می کنند.

وی افزود: اکیپ های امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و امدادگران هلال احمر به منطقه اعزام و هم اکنون در کمال دقت و تخصص در حال نجات این دو بانو هستند. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از شهروندان خواست: در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و حتما به همراه یک نفر آشنا به کوهنوردی اقدام کرده و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفن های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری کنند.

انتهای پیام


10561185
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است