استانی 11:26 - 03 فروردین 1396
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:
خرم آباد- مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: پیش بینی شده در صورت ضرورت سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس هم به لیست مراکز اسکان آموزش و پرورش اضافه شوند.

سالن‌های ورزشی برای اسکان مسافران در روزهای بارانی تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند با اشاره به پذیرش و اسکان ۶ هزار و ۸۶۲ مسافر در قالب یک هزار و ۹۰۶ خانوار در روز دوم فروردین ماه سال جاری در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش تا کنون تعداد ۲۵ هزار و ۹۵۶ مسافر در قالب ۷ هزار و ۲۱۰ خانوار پذیرش شده است.

وی افزود: از مجموع پذیرش شدگان ستاد های اجرایی خدمات سفر تعداد ۱۸ هزار و ۶۸۹ نفر فرهنگی و ۷ هزار و ۲۶۷ نفر هم از سایر اقشار بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه آمار پذیرش شدگان مراکز آموزشی رفاهی معلم را یک هزار و ۳۵۴ نفر، پردیس های فرهنگیان را یک هزار و ۳۹ نفر و اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند شهرستان خرم آباد را ۵۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به ضریب ماندگاری مسافران نوروزی ر مراکز اسکان این اداره کل در مجموع ۶۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز در پایگاه های اسکان پذیرش و اسکان داده شده اند.

دریکوند بر این نکته تاکید کرد که با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان در خصوص افزایش بارش ها در روزهای آینده پایگاه های اسکان باید آمادگی بیشتری برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس داشته باشند و ادامه داد: پیش بینی شده در صورت ضرورت سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس هم به لیست مراکز اسکان آموزش و پرورش اضافه شوند.


8944961
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است