استانی 13:45 - 03 فروردین 1397
کارشناس هواشناسی:
بوشهر - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال ایجاد گرد و غبار در استان خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز دریا آرام تر می‌شود.

دریا آرام‌تر می شود/ احتمال ایجاد گرد و غبار در استان بوشهر

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های هواشناسی بوشهر، پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز از سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل و بر روی دریا کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه ارتفاع موج دریا نیز به طور نسبی کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به وزش باد ایجاد گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی ساعات با احتمال گرد و خاک و از فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت در قسمت‌های مرکزی و جنوبی گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت و از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر در قسمت‌های مرکزی و جنوبی گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از اواخر وقت بتدریج در همه سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.


9723275
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است