اجتماعی 14:05 - 27 اسفند 1396
یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:
یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به استعفای شهردار تهران تاکید کرد:استعفای شهردار تهران نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند و خوشبختانه با حضور جدی دکتر نجفی طی روزهای گذشته در مدیریت شهری جای هیچگونه نگرانی برای مردم ،مدیران و کارکنان شهرداری وجود ندارد.

استعفای شهردار تهران نباید باعث ایجاد خللی در مدیریت شهری شود/

به گزارش ایسنا زهرا نژاد بهرام در بازدید خود از شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به حضور جدی شهردار تهران بعد از استعفایش در مراسم مختلف مربوط به مدیریت شهری خاطرنشان کرد:همانگونه که آقای نجفی مانند گذشته محکم و استوار به فعالیت‌های خود ادامه می دهد انتظار از دیگر مدیران شهری است که با همین روش و منش در انجام وظایف محوله بخصوص در ایام منتهی به سال جدید پرتلاش ظاهر شوند.

وی تاکید کرد: استعفای دکتر نجفی نباید باعث نگرانی در بدنه مدیریت شهری تهران شود.

در این دیدارعلی نوذرپور- شهردار منطقه ۲۲ - گزارشی از وضعیت این منطقه ارایه کرد و با اشاره به استعفای شهردار تهران گفت:حضور دکتر نجفی در شهرداری تهران باعث تحول مثبتی در مدیریت شهری شده است که این مهم جز با همراهی خوب اعضای شورای شهر تهران امکان پذیر نبود.

وی بر ضرورت تعمیم الگوی مدیریتی دکتر نجفی به دیگر شهرهای کشور در بحث مدیریت شهری تاکید و اظهارکرد:تحول در مدیریت شهری مطمئنا در نظام سیاسی و اداری کشورهم تاثیرگذار است. به همین دلیل از اعضای شورای شهر تقاضا داریم که اجازه ندهند که آقای نجفی از مدیریت شهری تهران کناره گیری کنند و تلاش کنیم اینگونه اتفاقات به مدیریت شهری و همینطور گفتمان اصلاح طلبی خللی وارد نکند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،شهردار منطقه ۲۲ بر ضرورت ادامه مسیر آغاز شده در دوره مدیریت جدید شهری تاکید کرد و گفت:در شرایط فعلی از طرح هر گونه موضوعاتی درخصوص جانشینی برای شهردار تهران باید به شدت پرهیز کرد چون طرح اینگونه مباحث برای مدیریت شهری سم مهلکی است و انتظار از اعضای محترم شورای شهر این است که تا قبل از رسیدگی به موضوع استعفای دکتر نجفی از طرح موضوعات این چنینی جلوگیری کند.



انتهای پیام


9719125
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک جرم شناس به پلیس پیشنهاد کرد تا در راستای افزایش بازدارندگی مجازات مجرمان، دوره‌های آموزش و چک لیست‌هایی را برای ماموران میدانی خود پیش‌بینی کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر تعاون گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌ها تامین شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است