استانی 21:14 - 29 بهمن 1397

وزیر دادگستری با امام جمعه قزوین دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آوایی وزیر دادگستری دوشنبه شب با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که زاهدی استاندار، منوچهر حبیبی معاون عمرانی، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری، قاسمی دادستان، و تعدادی از قضات حضور داشتند وزیر دادگستری گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی داشته که باید شکرگزار و قدردان آن باشیم.

علیرضا آوایی تصریح کرد: هر چه آموخته ایم و آنچه از اسلام داریم مرهون علماست و امروز که زیر سایه حکومتی اسلامی هستیم باید احتیاط کنیم و به حلال و حرام قایل باشیم.

وزیر دادگستری یادآورشد: چون نظام ما اسلامی است اگر خدای ناکرده مردم از مدیران و مسئولان حرکتی غیر دینی و رفتاری نامناسب ببینند ممکن است نسبت به دین بدبین شوند لذا باید مراقب همه رفتارهایمان باشیم و در امانت داری دقت کنیم.

آوایی گفت: در رسیدگی به پرونده ها باید همیشه فکر کنیم آن لحظه شب اول قبر ماست و در محضر الهی پاسخگو هستیم تا حقی پایمال نشود.

وی اضافه کرد: در قزوین چند پرونده و مواردی که امام جمعه محترم نیز روی آن تاکید دارند در دست بررسی است و آن را در تهران توسط یک قاضی متعهد و خداترس بررسی مجدد خواهیم کرد تا اگر حقوقی از بیت المال ضایع شده بازگردانده شود.

وزیر دادگستری بیان کرد: امروز دیگر مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند و ما در وزارت دادگستری تلاش می کنیم خبرهای خوبی بین دو قوه را منتقل کنیم تا به تقویت روابط کمک شود و منافع آن به مردم برسد و امید در جامعه تقویت شود.


10058324
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است