استانی 10:07 - 05 اردیبهشت 1397
نماینده مردم هشترود و چاراویماق:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق گفت: آب شرب هشترود دارای آرسنیک با درصد بسیار بالاست و سلامتی مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است، بنابراین ما از مسئولان امر می‌خواهیم ترتیبی اتخاذ کنند که آب شرب هشترود از سد کلقان تأمین شود.

میزان درصد آرسنیک در آب شرب هشترود زیاد است

به گزارش ایسنا، «سید حمزه امینی» در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور وزیر ورزش افزود: هشترود مظلوم‌ترین شهر ایران است و با وجود داشتن معادن متعدد، به علت عدم مدیریت و توجه نکردن دولت به این منطقه، در محرومیت به سر می‌برد. 

وی ادامه داد: وضعیت رودخانه وسط شهرهشترود بسیار بغرنج است و فاضلابخانه‌ها به رودخانه می‌ریزد و بوی تعفن رودخانه، ساکنان آن محدوده را اذیت می‌کند و عامل هزاران نوع مریضی می‌باشد، لازم است برای بهبود وضعیت آنجا و ساخت ساختمان تصفیه‌خانه اعتبارات خاصی اختصاص یابد. 

 وی خاطرنشان کرد: استمهال وام‌های کشاورزی به علت خشکسالی سال گذشته و نبود محصول استراتژیک گندم و حداقل شدن مالیات برای بازاریان هشترود به‌علت کم شدن خرید و فروش و ناتوان شدن از پرداخت مالیات، از خواسته‌های مردم هشترود است.

انتهای پیام


9757614
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است