استانی 22:05 - 29 اسفند 1397

عملیات اجرایی فولاد اندیمشک سال آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آئین افتتاح سالن اجتماعات شهر آزادی اظهار کرد: ابتدای سال را با خشک‌سالی آغاز کردیم و با مدیریتی که انجام گرفت تا حد بسیاری مشکلات رفع و مدیریت شد.

وی حادثه ۳۱ شهریور در خوزستان را اقدامی از سوی افرادی که هیچ نشانی از خداوند نداشته دانست و افزود: یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی می‌داریم.

استاندار خوزستان بارش‌های اخیر پس از تحمل سختی خشک‌سالی آخر سال رحمت الهی نامید و عنوان کرد: سدهای پرآب خوزستان در همه حوزه‌ها کشت تابستانه بدون محدودیت را به شهروندان به ویژه کشاورزان استان نوید می‌دهد.

وی با بیان اینکه به لطف بارش‌های فراوان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش‌ترین تولید محصول زراعی را خواهیم داشت، افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری به خوزستان و کشور در حوزه تأمین امنیت غذایی کمک برجسته کرد.

شریعتی گفت: استان و شهرستان در مسیر توسعه، اشتغال و پیشرفت قرار دارد و این مسیر را باید متوازن و سریع‌تر پیگیری کرد و توسعه متوازن استان را رقم زد.

وی یکی از دغدغه‌ها بحث سنددار شدن زمین‌ها در منطقه شهر آزادی بیان و گفت: با تلاش‌هایی که انجام شده این کار به اتمام خواهد رسید و بندر خشک اندیمشک گامی دیگر برای توسعه منطقه خواهد بود.

استاندار خوزستان با اشاره به پایان مراحل اولیه مطالعاتی بندر خشک افزود: بندر خشک در رونق اقتصادی منطقه و توسعه استان نقش مهم و کلیدی خواهد داشت.

وی گفت: فولاد اندیمشک با مجوز یک میلیون تن در اندیمشک ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال ۹۸ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی اندیمشک وارد مدار می‌شود.

شریعتی، اشتغال را اولویت مهم در طرح‌های عمرانی و صنعتی معرفی و افزود: دو پتروشیمی اندیمشک در مراحل اجرایی بوده و باید با وحدت و لطف الهی راه توسعه خوزستان پیش برد.


10083770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است