استانی 19:57 - 29 شهریور 1393
گرگان - ایرنا - نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با ذکر مصادیقی از فعالیت های نظارتی خانه ملت، ابراز عقیده کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون در بعد نظارتی ضعیف عمل کرده است.

به گزارش ایرنا، 'عیسی امامی' روز شنبه در نشست مدیران دستگاه های دولتی استان گلستان در گرگان با اشاره به سفر استانی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به گیلان، گفت: یک سد در حال ساخت در این استان را مورد بازدید قرار دادیم که با داشتن 30 سال ردیف اعتباری، حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و این نشاندهنده کارکرد ضعیف مجلس در بعد نظارتی است.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یک پروژه در چندین دوره از مجلس ردیف اعتباری داشته بدون اینکه نمایندگان مجالی برای نظارت بر این پروژه و یا حتی ردیف اعتباری آن داشته باشند.



امامی ابراز امیدواری کرد تا مجلس شورای اسلامی بتواند با تقویت بعد نظارتی، روند اجرایی شدن مصوبات



را نیز پیگیری کند.



این نماینده مجلس در ادامه گفت: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با خروج پادگان لشگر 30 پیاده گرگان از داخل محدوده به خارج از شهر موافقت کرده است.



امامی افزود: زمین های پادگان ارتش گرگان پس از خروج از شهر به کاربری تجاری و اقتصادی تغییر کرده و در اختیار کاربران برای فعالیت های اقتصادی قرار می گیرد.



وی اضافه کرد: خروج پادگان ارتش از شهر گرگان اقدامی قانونی است که باید از مجاری خاص خودش پیگیری شود و حاشیه سازی اجرای طرح را دشوار خواهد کرد.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت برخی پایگاههای اطلاع رسانی از رسانه ای شدن طرح خروج پادگان لشگر 30 پیاده گرگان از شهر انتقاد و این کار را موجب ایجاد حاشیه برای اصل طرح عنوان کرد.



امامی افزود: پادگان نظامی دارای کارکرد امنیتی است و برای خروج از شهر نیز باید تمام جوانب کار از لحاظ امنیتی و حفاظتی ارزیابی و پس از آن عملیاتی شود.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در ادامه سخنان خود همچنین از سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به استان گلستان در مهرماه آینده خبر داد.



امامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه هفته اول مهرماه برای بازدید پروژه های تاثیر گذار عمرانی به گلستان سفر کرده و این طرحها مورد ارزیابی قرار می گیرند.



وی، رفع موانع برای شتاب بخشی به اجرای طرحهای تاثیر گذار عمرانی در استان ها را مهمترین دلیل سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرد.



2712/2729/ 1625

انتهای پیام /*


4755351
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است