استانی 15:34 - 22 مرداد 1399

تیم‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی بوشهر به روستاها اعزام شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مراد علی فولادوند ظهر چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با مسئولین کانون‌های بسیج جامع پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال دارد کرونا تا ماهای آینده مهمان ما باشد، باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تیم‌های جهادی طرح شهید رهنمون را فعال کنیم.

وی تصریح کرد: تیم‌های جهادی طرح شهید رهنمون باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای انجام خدمات آموزشی، غربالگری و کمک در مبارزه با کرونا به روستاهای تحت پوشش اعزام نمائیم.

فولادوند اضافه کرد: امروز با توجه به اینکه ویروس کرونا برخی از برنامه‌های این سازمان را تحت تأثیر قرار داده است، ما می‌توانیم با همکاری اقشار مختلف سپاه و مشارکت در کارهای جمعی مانند رزمایش کمک مؤمنانه فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.

مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر افزود: طی ماهای اخیر در برخی از شهرستان‌ها کانون‌های بسیج جامع پزشکی به صورت خودجوش فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته و اقدامات قابل‌تحسینی انجام داده‌اند، اما ما وظیفه داریم که اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.

مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: برخی کانون‌ها در شهرستان‌ها فعالیت خود را در یک حوزه متمرکز کرده‌اند، این در حالی است که حوزه سلامت بعد از آموزش و پرورش گسترده‌ترین حوزه فعالیت را دارد و نیروهای بسیج جامعه پزشکی نیز از بین همین کارکنان حوزه سلامت با شما همکاری می‌کنند

وی بیان داشت: کانون‌ها باید در همه حوزه‌های سلامت فعالیت داشته باشند و تمام منطقه جغرافیایی در شهرستان از خانه بهداشت تا بیمارستان را می‌توانند پوشش خدمت‌رسانی خود قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج جامع پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که با توجه به شرایط کنونی می‌تواند موردتوجه قرار گیرد کمک به کادر درمان در بیمارستان‌هاست که هم به صورت همراه بیمار در بیمارستان و هم به صورت کمک به بیماران کرونایی بعد از ترخیص از بیمارستان می‌تواند انجام شود.


10664461
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است