استانی 08:57 - 01 اردیبهشت 1393
رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان خبر داد
رئیس اداره فنی و حرفه‌ای نهبندان گفت: طی سال گذشته در بخش‌های مختلف آموزشی 321 هزار و 422 نفرساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شدند.

آموزش بیش‌ از 320 هزار نفرساعت در فنی و حرفه‌ای نهبندان

حسن یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نهبندان در 6 بخش آموزشی مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای، مرکز خواهران و سیار شهری، هجرت روستایی و عشایری، جوار دانشگاه، اصناف و ضمن‌کار و پادگان و زندان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته فنی و حرفه‌ای نهبندان براساس تعهد خود نسبت به جمعیت این شهرستان در مجموع باید 203 هزار و 310 نفر ساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند ‌می‌شدند در حالی که در این مدت 321 هزار و 422 نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف را دریافت کردند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای نهبندان با بیان اینکه در مرکز ثابت تعهد براساس جمعیت شهرستان 98 هزار و 496 نفرساعت بوده است، اذعان داشت: در سال گذشته در این مرکز 167 هزار و 617 نفرساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

یعقوبی یادآور شد: همچنین طی سال گذشته 34 هزار و 288 نفرساعت در مرکز خواهران و سیار شهری فنی و حرفه‌ای نهبندان آموزش دیده‌اند.

وی به بخش آموزشی هجرت روستایی و عشایری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته باید طبق تعهد فنی و حرفه‌ای این شهرستان 70 هزار و 713 نفرساعت در این بخش آموزش دریافت کرده که این رقم به 107 هزار و 829 نفرساعت افزایش یافته است.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای نهبندان متذکر شد: در این مدت 3 هزار و 880 نفرساعت از آموزش‌های بخش آموزشی جوار دانشگاه، یک‌هزار و 720 نفرساعت از آموزش‌های بخش اصناف و ضمن‌کار و 6 هزار و 88 نفرساعت از آموزش‌های بخش پادگان و زندان فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.


3534098
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است