اجتماعی 14:35 - 27 فروردین 1393
اراک - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: بر اساس نتایج اعتبار بخشی بیمارستانهای ملکی کشور بیمارستان امام خمینی (ره) اراک در بین مراکز درمان ملکی این سازمان برتر شده است.

دکتر ˈبابک عدلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این اعتبار بخشی رتبه بیمارستان شازند از دو به یک ارتقا یافته و بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه حائز کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان شده است.



دکترˈبابک عدلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مدیریت و راهبری عملیات درمایف بهبود کیفیت خدمات گیرندگان، رعایت حقوق بیمار، بهداشت محیط ، کترل عفونت، مدیریت صحیح پسماندها، راهبری بخشهای جراحی، ویژه، مدیریت پرستاری و کمیته های بیمارستانی از سنجه های مهم این اعتبارسنجی بوده است.



وی تصریح کرد: 34هزار و 268 بیمار در سال گذشته در سه مرکز درمان ملکی تامین اجتماعی این استان بستری شدند که نسبت به مدت مشابه قبل آن 24 درصد رشد بستری بوده است.



وی توضیح داد: میانگین ضریب اشغال تخت در سه بیمارستان این استان در سال گذشته 78 و نیم درصد بوده است.



وی توضیح داد: در این مدت 18 هزار و 959 عمل جراحی در مراکز درمان بیمارستانی تامین اجتماعی استان مرکزی انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه قبل 39 درصد رشد دارد.



مدیر درمان استان مرکزی ادامه داد: مراکز پاراکلینیکی و درمان سرپایی تامین اجتماعی استان پارسال سه میلیون و 424 هزار بار مراجعه به پزشک داشته که رشد هشت درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.



دکتر عدلی اظهار کرد: همچنین از رشد 11 درصدی زایمان ها و هفت درصدی مراجعان سرپایی به واحد MRI بیمارستان امام خمینی(ره) اراک خبر داد.



خدمات درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی در حال حاضر از طریق سه بیمارستان امام خمینی (ره) در اراک، شهید دکتر چمران ساوه و شازند، یک پلی کلینیک تخصصی و پنج درمانگاه ارائه می شود.ک/3



716/560/

انتهای پیام /*


3498110
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است