استانی 14:08 - 03 فروردین 1396
جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از کشف بیش از 114 کیلوگرم مواد مخدر طی 4 عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

کشف 114 کیلوگرم موادمخدر در فارس

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ علی‌رضا حسنی، در خصوص جزئیات کشف بیش از 114 کیلوگرم مواد مخدر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ایام نوروز از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی به نام "الف – ج" با استفاده از یک‌ دستگاه کامیون مطلع شده و با استقرار در مسیر تردد این خودرو، آن را در ورودی شیراز متوقف کردند.

وی با بیان اینکه از خودروی مذکور 8 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و متهم دستگیر شد، گفت: در شهرستان نی ریز هم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کرده و متوجه شدند وی قصد دارد با یک دستگاه پژو ۴۰۵ یک محموله مواد مخدر را از شهرستان سیرجان تحویل گرفته و به شهرستان داراب انتقال دهد.

حسنی با اشاره به دستگیری این قاچاقچی از کشف 35 کیلو و 700 گرم تریاک از خودروی متهم خبر داد و اضافه کرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان شیراز با اطلاع از فعالیت دو قاچاقچی موادمخدر، خودروی متهمان را شناسایی و توقیف کردند.

او گفت: در بازرسی از خودروی ام وی ام متهمان، 70 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و هردو قاچاقچی به نام‌های "ح – م" 28 ساله و "و – ط" 30 ساله دستگیر شدند.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شده و در بازرسی از آن ۱۹۴ گرم هروئین کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

انتهای پیام


8945250
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است