استانی 06:30 - 07 مرداد 1393
ساری/
شهردار مرکز میاندورود از راه‌اندازی نخستین تاکسی شهری در مرکز میاندورود خبر داد.

عیسی ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با اشاره مشکلات مردم به دلیل نبود تاکسی شهری در این شهرستان از راه‌اندازی نخستین تاکسی شهری در شهر سورک مرکز میاندورود خبر داد.

وی با بیان اینکه تاکنون با دو شرکت فعال در حوزه حمل و نقل قرارداد بسته شده است، افزود: یک شرکت تاکسی بیسیم و یک شرکت تاکسیرانی پس از انعقاد قرارداد در حال انجام مقدمات اولیه فعالیت هستند.

شهردار مرکز میاندورود به مشکلات مردم برای انتخاب سرویس مدارس همچنین تردد در سطح شهر با توجه به نبود تاکسی در گذشته اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده با مالکان این دو شرکت، تاکسی‌سرویس‌های مدارس نیز در سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

ولی‌زاده با بیان اینکه در سال‌های گذشته تلاش‌های ناکام فراوانی در سطح استانی و ملی برای راه‌اندازی تاکسی در سورک انجام شده است، بیان داشت: به دلیل منفی بودن نتیجه این تلاش‌ها و ضرورت رفع مشکل تردد مردم فعلا از اتومبیل‌های غیرعمومی و شخصی برای راه‌اندازی این ناوگان استفاده می‌شود.

این مسئول به عضوگیری این شرکت از بین رانندگان شخصی حائز شرایط اشاره کرد و افزود: سعی شده است از نیروهای بومی در این برنامه استفاده شود.

شهردار سورک اظهار داشت: برای متمایز کردن این اتومبیل‌ها و تسهیل در شناسایی آنان توسط شهروندان میاندورودی از علائم مناسب استفاده می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تعامل مناسب با نخبگان و صاحبان اندیشه، از همکاری و هم‌اندیشی با این افراد استقبال کرد و بیان داشت: توسعه و آبادانی نیاز به تعامل همه‌جانبه شهروندان و مسئولان دارد به همین دلیل دست نخبگان و جوانان را به گرمی می‌فشاریم.

ولی‌زاده در پایان تاکید کرد: برای رسیدن به هدف و داشتن شهری زیبا از همه گروه‌ها و اقشار دعوت به عمل می‌آید و برای دست یافتن به مقصود ایده، خلاقیت، صبر و تلاش نیاز است.


4351240
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است