بین‌الملل 12:02 - 10 مرداد 1393
آمریکا در جنایت اسرائیل در غزه شریک است
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد از آنجا که رژیم صهیونیستی از بمب‌ها و خمپاره‌های آمریکایی علیه مردم غزه استفاده کرده است، آمریکا در جنایت این رژیم شریک است.

جهاد اسلامی: اسرائیل از بمب‌های آمریکایی علیه غزه استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی پنجشنبه شب در بیانیه‌ای کشتار رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد و گفت این کشتارها با «بمب‌های ساخت آمریکا» انجام شد.

به گزارش الیوم السابع، جهاد اسلامی در این بیانیه گفت: دولت آمریکا حمایت از حد گذشته‌اش از تجاوز (اسرائیل) به غزه را ادامه می‌دهد؛ تجاوزی که تاکنون بیش از 1437 شهید و بیش از 8000 مجروح بر جای گذاشته است.

جنبش جهاد اسلامی افزود: اقدام واشنگتن در تجهیز ارتش اشغالگر به بمب‌ها و خمپاره‌های مورتر دلیلی قاطع بر همدستی آمریکا و شراکت آن در جنایتهای جنگی اسرائیل و کشتارها و نسل‌کشی در غزه است.

جهاد اسلامی افزود: کشتارهایی که در دو مدرسه وابسته به نهاد آنروا (امدادرسان به آوارگان فلسطینی) در بیت حانون و اردوگاه جبالیا در شمال غزه و همچنین در بازار شجاعیه انجام شد، با بمب‌های آمریکایی انجام شد که اسرائیلی‌ها آن را به سوی مردم نشانه رفتند.

در بیست و چهار روز گذشته و از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، بیش از 1400 نفر کشته شده‌اند که نزدیک به 400 نفر آن کودکند. از امروز جمعه نیز سه روز آتش‌بس بشردوستانه اعلام شده است تا گروه‌های مذاکره‌کننده درباره آتش‌بس در قاهره گفت‌وگو کنند.


4364415
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است