استانی 06:39 - 11 اسفند 1393
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر گفت: رزمایش بیت‌المقدس گردان‌های عاشورای بسیج ناحیه پلدختر در منطقه عمومی سراب جهانگیر برگزار می‌شود.

رزمایش بیت‌المقدس روزهای 20 و 21 اسفند در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود

محمدشریف نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پلدختر زمان این رزمایش را روزهای 20 و 21ا سفند ماه جاری عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش در شکل کوی و برزن و با هدف آمادگی ارتقای رزم گردان‌های عاشورای بسیج ناحیه مقاومت شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال 1600 نفر از بسیجیان پلدختر در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد یک هزار و 100 نفر برادر و 500 نفر خواهر بوده‌اند که در بین دانش‌آموزان، دانشجویان و اخیرا بسیجیان در قالب عمومی اعزام شده‌اند گفت: آشنایی با ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایمان، ایثار و شهادت، گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال حماسه رشادت آنان به نسل جوان امروز از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان‌نور بوده است.

نوریان با بیان اینکه 400 نفر خواهر نیز در اواخر اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب در قالب راهیان‌نور اعزام می‌شوند اظهار داشت: کاروان راهیان‌نور حرکتی موثر و فرهنگی در راستای انتقال میراث غنی انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان است.

نوریان گفت: باید تمام توان خود را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای اعزام کاروان راهیان‌نور بکار بگیریم.


5953569
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است