ورزشی 16:44 - 27 اردیبهشت 1397
ستاره بی‌بدیل فوتبال ایتالیا با اعلام خداحافظی‌اش از تیم فوتبال یوونتوس تایید کرد که شنبه برای آخرین بار با پیراهم این تیم به میدان خواهد رفت اما این احتمال وجود دارد که فصل آینده در تیم دیگری حضور داشته باشد.

اسطوره ۴۰ ساله یوونتوس در کنفرانس خبری که روز پنجشنبه ۱۷ مه (۲۷ اردیبهشت) در تورین برگزار شد با حضور آندره آنیلی رئیس باشگاه از تصمیم قطعی خود پرده برداشت. دروازه‌بان افسانه‌ای بیانکونری صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: «اینجا هستم که خداحافظی کنم ولی از این موضوع خوشحالم که سال‌ها در بالاترین سطح بازی کنم و بدرخشم.»

اما احتمالا مهم‌ترین بخش صحبت‌های بهترین دروازه‌بان جهان در جام جهانی ۲۰۰۶ جایی بود که از اعلام تصمیم قطعی‌اش برای ادامه زندگی فوتبالی‌اش در هفته آینده خبر داد.

«از ۱۵ روز پیش مطمئن بودم که می‌خواهم بازی کردن را کنار بگذارم ولی حالا پیشنهادات جدیدی به من ارائه شده که یکی از آنها، پیشنهادی مدیریتی است و باید آنها را بررسی کنم. هفته آینده تصمیم نهایی ام را اعلام خواهم کرد.»

این بخش از توضیحات بوفون این گمانه را قوی کرده است که شاید سال آینده گلر افسانه‌ای ایتالیا را با پیراهن دیگری در زمین فوتبال ببینیم.

گلر شماره یک تیم ملی ایتالیا همچنین اشاره‌ای هم به تصمیماتش در خصوص آینده بازی‌های ملی داشت.

«در مورد تیم ملی هم باید بگویم که اگر حضور من در ۳ ماه پیش دردسرساز شده، دیگر حضور نخواهد داشت که دردسری برای تیم ایجاد کند. اوضاع خیلی عجیب است و خیلی نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم زیرا به نظرم شایسته این برخوردها نبودم. به نظرم تیم ملی ایتالیا گلر‌های جوانی دارد که نیاز به کسب تجربه دارند.»

به نظر می‌رسد جی جی بوفون با اشاره به این بخش از صحبت‌هایش توپ را در زمین روبرتو مانچینی سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا انداخت تا پس از اظهار نظر او تصمیم قطعی‌اش در خصوص ادامه حضور با پیراهن آتزوری را اعلام کند.

جیانلویجی بوفون که در ۲۸ ژانویه ۱۹۷۸ به دنیا آمد، در طول دوران حرفه‌ای اش تنها در دو باشگاه به میدان رفت. او در سال ۱۹۹۵ از تیم جوانان پارما به تیم بزرگسالان این باشگاه آمد و تا سال ۲۰۰۱ هم در آن تیم دوست داشتنی که ستاره‌هایی چون خواب سباستین ورون، فابیو کاناوارو، هرنان کرسپو و ... را داشت باقی ماند.

بوفون در سال ۲۰۰۱ با مبلغ ۵۱ میلیون یورو به یوونتوس پیوست و تا سال ۲۰۱۸ هم در همین تیم باقی ماند.


9781697
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است