سیاسی 13:47 - 08 خرداد 1395
لاریجانی پس از حضور در مزار شهدا در جمع خبرنگاران:
علی لاریجانی گفت: امیدوارم مجلس دهم پایبندی خود به آرمان‌های امام و شهدا را در تصویب قوانین برای رفع مشکلات مردم نشان دهد.

توجه به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است

به گزارش ایسنا، رییس‌مجلس شورای اسلامی در دوره نهم ظهر امروز (شنبه، 8 خرداد) پس از حضور در مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای 72 تن، به همراه منتخبان مجلس دهم در جمع خبرنگاران گفت: همانطوری که منتخبان در نشست امروز قسم نامه را قرائت کرده و تعهد خودشان را نشان دادند، صیانت از آرمان های انقلاب و استقلال کشور به عنوان اصول و بنیان های جمهوری اسلامی از وظایف نمایندگان و مجلس است.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آئین نامه داخلی مجلس نمایندگان پس از اتمام مراسم افتتاحیه پارلمان با حضور در مزار شهدا پیوند و تعهد خودشان را به شهدا اعلام می کنند از این رو قطعا این امر بسیار مهم بوده زیرا شهدا نماد اصلی دفاع از انقلاب و کشور هستند و این کار امری خوب و ارزنده است.

وی با اعلام اینکه مجلس دهم از لحاظ نشاط کاری و تخصص دارای تنوع های بسیار است، گفت: نمایندگان بعد از مراسم افتتاحیه آمدند که با شهدای عزیز به ویژه شهدای نامدار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کنند.

لاریجانی با اشاره به حضور منتخبان مجلس دهم در حرم بنیان گذار کبیر انقلاب تصریح کرد: امام خمینی (ره) ستون اصلی انقلاب بودند و این حضور هم نمادین بوده و هم واقعیت هایی در آن است که در ابتدای کار همه نمایندگان با ارواح مطهر امام و شهدا پیمان ببندند تا از استقلال و دستاوردهای انقلاب و آرمان های شهدا دفاع کنند از این رو امیدوارم مجلس دهم پایبندی جدی خود را در این زمینه‌ها در زمان تصویب لوایح و طرح‌ها و رفع مشکلات مردم نشان دهد.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به مسائل فرهنگی را اولویت اصلی مجلس دهم خواند و گفت: رهبری در پیام امروزشان بر این دو موضوع مهم تاکید کردند و قطعا هر دو وجه مهم است زیرا فرهنگ زیربنا بوده و اقتصاد مسئله مهم برای کشور است از این رو در ابتدای کار مجلس، کمیسیون ها با استراتژی روشن می توانند بر موضوع اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.

انتهای پیام


7931481
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است