استانی 04:54 - 07 آذر 1393
در گفت‌وگو با فارس
رئیس شورای شهر پلدختر از صدا و سیمای مرکز لرستان انتقاد کرد.

رئیس شورای شهر پلدختر از صدا و سیمای مرکز لرستان انتقاد کرد

روزه‌نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با انتقاد از صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: سهم شهرستان پلدختر از صدا و سیمای لرستان در پوشش اخبار بسیار ناچیز است و این مرکز نسبت به انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان کم‌توجه است.

وی افزود: در حالی که در همه شهرستان‌ها گیرنده دیجیتال نصب و راه‌اندازی شده است اما متاسفانه در پلدختر این مهم تاکنون رخ نداده و مردم از ایلام سیگنال‌های تلویزیونی را دریافت می‌کنند.

رئیس شورای شهر پلدختر با بیان اینکه در شرایط جوی نامناسب شاهد قطع برنامه‌های شبکه‌ها در پلدختر هستیم، گفت: متاسفانه مردم بر خلاف میل باطنی برای دریافت کانال‌های تلویزیونی روی به ماهواره آورده‌اند.

وی با بیان اینکه چند روز پیش شاهد تشییع جنازه با شکوه پدر سردار شهید هاشمی در پلدختر بودیم، گفت: این مراسم باشکوه در حالی توسط  شبکه استانی پوشش داده نشد که یک روز قبل، در شبکه‌های سراسری شاهد پخش مراسم تشییع مادر شهید جلیلی در کرمانشاه بودیم.

روزه‌نیازی در پایان ضمن تاکید رعایت عدالت در پخش برنامه‌ها و اخبار صدا و سیما در مرکز استان تصریح کرد: بارها مردم به بنده مراجعه کرده و خواستار توجه مدیرکل صدا و سیمای لرستان به این مسئله شده‌اند.

وی یکی دیگر از انتقادهای مردم پلدختر را به صدا وسیمای لرستان در پخش اعلام هواشناسی شهرستان‌های استان اعلام کرد و گفت: اسم پلدختر در اعلام وضعیت هواشناسی به خصوص کمینه هوا مشخص نیست.


5287002
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است